How Spain Twitter bloggers can collaborate with Brazil advertisers in 2025

Si ets un bloguer a Twitter des d’Espanya i vols saber com pots col·laborar amb anunciants del Brasil el 2025, aquest article és per a tu. Aquí no trobaràs xerrameca buida, sinó una guia pràctica, directa i amb to de compi que sap què passa a l’ecosistema dels influencers i la publicitat entre països. Farem un repàs per la realitat espanyola, els trucs locals i com encaixar-ho amb el mercat brasiler per fer pasta de veritat.

📢 El panorama actual per als bloggers a Twitter a Espanya

Twitter encara és un canal potent per als creadors de contingut a Espanya, sobretot per a nínxols com política, tecnologia, esports i cultura urbana. El model de col·laboració amb marques aquí acostuma a basar-se en microinfluencers i nanoinfluencers perquè les marques busquen autenticitat i engagement real, no només números inflats.

Els pagaments en Espanya es fan habitualment en euros (EUR), i per evitar embolics fiscals, molts creators opten per plataformes com PayPal o transferències bancàries SEPA, que són ràpides i estandarditzades a la UE.

💡 Com pot un blogger espanyol col·laborar amb anunciants del Brasil

1. Entendre la cultura de consum brasilera

Brasil és un mercat gegant amb una cultura digital molt vibrant i un consum de xarxes socials brutal. Twitter hi és fort, però plataformes com Instagram i TikTok dominen encara més. Això obliga que la col·laboració sigui multicanal, aprofitant Twitter per a converses i llançaments però també expandint-se a altres xarxes.

2. Adaptar el missatge i el llenguatge

Aquí no serveix un “copy-paste” literal. Els anunciants brasilers volen missatges que connectin amb la seva audiència local, amb llenguatge i referències culturals pròpies. Si ets blogger a Espanya, hauries de comptar amb traductors o col·laboradors que ajudin a localitzar el contingut per a l’audiència brasilera. Això pot incloure portuguès brasiler amb expressions locals i un to fresc.

3. Utilitzar plataformes de pagament internacionals

Els anunciants brasilers normalment paguen en reales (BRL), però a Espanya volem els nostres euros. Plataformes com Wise o Payoneer faciliten la conversió i transferència amb comissions baixes i sense embolics fiscals. També hi ha serveis especialitzats en pagaments a influencers globals, que BaoLiba recomana per agilitzar processos.

4. Conèixer la legislació i regulacions

A Espanya tenim una normativa estricta sobre publicitat a les xarxes, que obliga a declarar clarament quan un contingut és patrocinat. A Brasil, la legislação també està força regulada, i les marques esperen que els influencers compleixin amb transparència. Per tant, cal tenir-ho tot ben clar per no acabar amb sancions o mala fama.

📊 Casos d’èxit espanyols que han connectat amb Brasil

Un exemple clar és “@LaCocinaDeLola”, una bloguera gastronòmica de Barcelona que va fer col·laboracions amb marques de productes brasilers com Guaraná Antarctica. Va usar Twitter per crear buzz i Instagram per mostrar receptes fusionant la cuina espanyola i brasilera. Això va generar molt engagement i vendes directes.

Un altre cas és “@TechHispano”, un microinfluencer de Madrid especialitzat en gadgets, que va fer campanyes per a empreses brasileres de tecnologia que volen entrar a Europa. Twitter li va servir per fer anuncis i debats, mentre que les plataformes de pagament internacionals van facilitar la gestió econòmica.

❗ Riscos i reptes a tenir en compte

  • Fus horari i comunicació: Brasil té un fus horari diferent que pot complicar coordinacions en temps real. Cal planificar bé i ser flexible.
  • Burocràcia fiscal: Declarar ingressos internacionals pot ser un embolic si no estàs ben assessorat. Consulta amb un gestor especialitzat en temes internacionals.
  • Autenticitat: No es tracta només de fer publicitat. Els seguidors espanyols i brasilers detecten ràpid quan un missatge no encaixa. L’autenticitat és clau.

### People Also Ask

Com pot un blogger espanyol atraure anunciants brasilers a Twitter?

La clau està a mostrar un perfil amb audiència real, engagement alt i contingut adaptat a la cultura brasilera. Participar en fòrums i xarxes professionals pot ajudar a fer contactes.

Quines plataformes de pagament són recomanables per a col·laboracions entre Espanya i Brasil?

Wise, Payoneer i PayPal són les més usades per la seva facilitat i baixes comissions. També hi ha plataformes especialitzades per a influencers globals.

Quines són les tendències del màrqueting d’influencers a Espanya el 2025?

Segons dades de 2025 maig, hi ha un auge de microinfluencers i campanyes multicanal que combinen Twitter, Instagram i TikTok per maximitzar impacte i ROI.

Conclusió

Si ets un twittero de Espanya que vol fer negoci amb anunciants del Brasil el 2025, el secret està en adaptar el missatge, conèixer bé la cultura i utilitzar eines modernes de pagament i comunicació. No és fàcil, però amb paciència i estratègia es pot tancar un bon pacte que t’obri portes a un mercat gegant.

BaoLiba continuarà actualitzant les tendències i estratègies del màrqueting d’influencers a Espanya. No perdis ullada i segueix-nos per estar al dia.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt