Com col·laborar bloggers de Snapchat espanyols amb anunciants del Regne Unit el 2025

Si ets un blogger de Snapchat a Espanya i vols saber com connectar amb anunciants del Regne Unit aquest 2025, aquí t’ho expliquem tal qual, sense floritures. En un món on la publicitat digital és la reina, la col·laboració entre creadors de contingut i marques internacionals és clau per monetitzar a tope. A més, tenint en compte que Espanya i UK tenen mercats i maneres de fer diferents, cal entendre bé el terreny per no perdre ni un duro (bé, ni un euro ni una lliura).

📢 Tendències a Espanya i el Regne Unit per a Snapchat el 2025

Fins a maig de 2025, Snapchat segueix sent una plataforma clau per a públics joves, sobretot a Espanya, on la mitjana d’edat dels usuaris està entre 18 i 34 anys. Els espanyols com “@LaChicaSnap” o “@SnapVibes” ja estan fent moviments per ampliar horitzons més enllà del mercat local. Al Regne Unit, els anunciants busquen creativitat fresca i autenticitat, i Snapchat és un canal perfecte per captar aquest target jove i exigent.

El que fa interessant la col·laboració entre bloggers espanyols i anunciants britànics és que ambdues parts poden treure profit de la diferenciació cultural i lingüística. Els anunciants UK volen penetrar mercats com Espanya i, alhora, els creadors espanyols volen diversificar les seves fonts d’ingressos.

💡 Com poden Snapchat bloggers espanyols treballar amb anunciants UK

  1. Entendre les necessitats dels anunciants UK
    Els anunciants britànics valoren molt el contingut que sembli natural i no massa “venda dura”. Snapchat, amb les seves stories i filtres, permet fer publicitat nadiua sense semblar un anunci tradicional. Els bloggers han de presentar propostes creatives on expliquin com poden fer storytelling que enganxi el públic britànic.

  2. Plataformes de col·laboració i pagaments
    Molts anunciants UK treballen amb plataformes com BaoLiba per trobar influencers internacionals. Aquestes plataformes faciliten el matchmaking i també el tema dels pagaments, habitualment a través de PayPal o transferències bancàries. Els bloggers espanyols han de tenir en compte que el pagament serà en lliures (GBP), però gestionat des d’Espanya amb l’euro (€).

  3. Atenció a la legislació i impostos
    Espanya té una normativa clara sobre col·laboracions publicitàries i fiscalitat. Els bloggers han de declarar ingressos i poden tenir obligacions amb l’AEAT (Agència Tributària). També cal estar al cas de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic (LSSI-CE), que obliga a identificar clarament quan un contingut és patrocinat.

  4. Adaptació cultural i lingüística
    El contingut per a anunciants UK ha d’estar en anglès britànic, però amb un toc que s’adapti a la cultura anglesa. Els bloggers espanyols poden oferir contingut bilingüe o versions adaptades, cosa que pot ser un plus per les marques que volen fer campanyes més locals.

📊 Casos d’èxit a Espanya

Un exemple clar és la influencer catalana “@MartaSnap”, que va aconseguir una campanya amb una marca britànica de roba sostenible el 2024. Va crear stories en anglès sobre la seva experiència amb la marca i va utilitzar filtres personalitzats per Snapchat. La campanya va tenir molt bona acollida i la marca va repetir.

També tenim a “@TechSnapMad”, un perfil de Madrid que col·labora amb startups britàniques de tecnologia, fent demos i tutorials a Snapchat que connecten amb el públic jove i techie.

❗ Riscos i consells pràctics

  • No confiar només en una plataforma: Snapchat pot ser la joia de la corona, però convé diversificar i estar present a Instagram o TikTok per no dependre d’una sola xarxa.
  • Negociar bé les condicions: Els anunciants UK solen demanar exclusivitat o drets d’ús del contingut. Cal llegir bé els contractes i, si cal, buscar assessorament legal.
  • Ser transparent: Complir amb les normatives de publicitat perquè no et caigui cap multa ni es trenqui la confiança amb els seguidors.

### People Also Ask

Com poden els bloggers de Snapchat d’Espanya començar a col·laborar amb anunciants del Regne Unit?

El millor és registrar-se en plataformes de màrqueting d’influencers com BaoLiba, preparar un media kit en anglès i proposar campanyes que connectin amb el públic jove britànic.

Quins mètodes de pagament són més comuns entre bloggers espanyols i anunciants del Regne Unit?

PayPal i transferències bancàries són els més utilitzats, però cal tenir en compte les comissions i la conversió de divisa entre euros i lliures.

Quins són els principals reptes legals per a bloggers espanyols que treballen amb marques UK?

La declaració d’ingressos a l’Agència Tributària i el compliment de la LSSI-CE, incloent la identificació clara dels continguts patrocinats, són fonamentals.

Fins aquí la clau perquè els Snapchat bloggers d’Espanya s’hi llencin de cap i facin pasta amb anunciants del Regne Unit el 2025. Amb el mercat global cada cop més competitiu, els que s’adaptin ràpid i sàpiguen jugar bé les cartes culturals i legals seran els que triomfin.

BaoLiba continuarà actualitzant les últimes tendències i trucs sobre el màrqueting d’influencers a Espanya, així que no et perdis les nostres novetats. Segueix-nos per estar al dia i petar-ho en el món de la publicitat digital internacional!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt